Tehtäväni FCG:ssä liittyvät digitaalisen vuorovaikutuksen kehittämiseen sekä talon sisällä osana suunnittelutyötä että uusissa asiakkaille tarjottavissa palveluissa. Käyttäjäsuunnittelun uudet menetelmät, suunnitelmien virtualisointi ja työkalukehitys säilynevät jatkossakin olennaisina työteemoina.
Olen työssäni hyödyntänyt pelialustoja (Unity 3D ja Blender) ja julkaissut sovelluksia mm. virtuaalilaseille, selaimelle, mobiililaitteille ja virtuaalitilaan. Tyypilliset vastuualueeni liittyvät uuden median teknologioiden soveltamiseen vuorovaikutuksessa, suunnittelutyökalujen kehittämisessä ja interaktiivisten esittelyaineistojen laatimisessa.
Olen tehnyt moninaisia projekteja virtuaalitoteutuksen saralla. Olen toteuttanut keholla pelaamisen hankkeita, kuten lentosimulaattoripelin Tampereen raitiotielinjan tarkasteluun, juoksukilpailupelin HTC Vive -virtuaalilaseille, raitiovaunun kuljetuspelin, aukiosuunnittelupelin, virtuaalipyöräilypelin ja sähköbussin ajamis- ja latauspelin.